OLM...
(1/1)
Lololo:
Bon, on l'apprécie ou pas, mais Olm, s'en est remis une. :? :? :?
Voici un copier/coller d'un de ses messages sur le paragliding forum.
Bon rétablissement!
"Posted: Mon Aug 27, 2012 7:58 pm Post subject: And another serious accident, once again... (Sopot, BG)
Salut,
Unfortunately I was again seriously injured Aug. 6 in Bulgaria during the second round of the Open Skynomad.
Turn too tight and too close of the launch. Asymmetric stall departure, the Mantra in "negative" and in "dead leaf, and a strong impact, low on the takeoff. The lombarian L1 vertebra seriously broken, just below the surgery material I got 30 months ago after my last accident in South Africa.
Rapatriement 6 days after in France, surgery one day after in Paris by the same surgery team as 30 months ago. Now at home, 3 months with a corset.
I'm disgusted, I'm really sick.
And I know I've already burned two jokers.
After my nasty accident in Cape Town 30 months ago, now the situation changed for me and I really don't know if I'll fly never again again...
The repetition of the thing is really hopeless....
a+
olive m"
piwaille:
Malheureusement on (l'équipe de modération et quelques LCDV) le sait déjà puisque dès le 12 aout il est revenu déverser son vomi :evil:
Lololo:
Ah, j'avais pas suivi l'épisode...
Alors il s'est pas amélioré du point de vue psy et malheureusement pour lui, ça va pas aller mieux non plus du point de vue physique...
Pas glop...
stepson:
je reviens après presque 2 ans sans être sur LCDV, et de mémoire c'est pas lui qui faisait tout un foin, limite donneur de leçons sur les déclarations d'accidents, la sécurité et tout et tout ? (en plus d'avoir un humour parfois limite, mais c'est pas ca que je juge)
bastei:
Citation de: stepson le 28 Août 2012 - 10:41:05
c'est pas lui qui faisait tout un foin
:mrgreen:
Navigation